|
|
Double Time, va ser creada l'any 1996 per Emilio Sarrió Avinent , empresari i comerciant valencià establert a Barcelona des de fa 39 anys.
Des de els seus inicis, Double Time ha experimentat un fort creixement i desenvolupament, ampliant en la mida de les seves necessitats altres línees d’actuació així com l’equip de professionals amb el que compta, amb l’objectiu de dur a terme totes les necessitats específiques per a cada client..
Actualment Double Time treballa en quatre línies d’actuació:
- DT Services
- DT Vending
- DT Tech
- DT Mkt
|
- Emilio Sarrión Avinent
President del Grup Double Time.
Nascut a València l’any 1941, Emilio Sarrión Avinent, ha estat empresari de la distribució tèxtil des de l’any 1960 fins al 2002.
Des de l’any 1972 fins al 1995, va ser gerent i accionista de la societat Vehils, S.A.
PDG-82 per la Universidad de Navarra cursat a l’IESE de Barcelona.
- Emilio Sarrión Córdoba
Accionista y Administrador del Grup Double Time.
La seva trajectòria professional en els últims 20 anys s’ha desenvolupat en la direcció i coordinació d’equips de comercialització i distribució de productes tèxtils – confecció tant a nivell nacional com internacional, en empreses com United Brands, S.L., Vehils, S.A., entre altres.
Llicenciat en Ciències Econòmiques i Empresarials per la Universitat de Barcelona.
Curs de Sistema Financer Español, Bolsa i Mercat d’Opcions i Futurs per EAE de Barcelona.
Seminàri Creació d’Empreses ACM.
Seminàri de Marketing i Comunicació per la Universitat de Barcelona.
- Natàlia Sarrión Córdoba
Accionista del Grup Double Time.
Ha desenvolupat en els últims 15 anys funcions de Comunicació, Difusió, Patrocini, Imatge Corporativa, en diferents empreses com, Institut de Cultura de Barcelona (Ajuntament de Barcelona), ProEixample (empresa mixta de l’Ajuntament de Barcelona), M.P.R. Asociados (Agència de Relacions Públiques), Interprofit (Empresa de Relacions Públiques), entre d'altres.
Llicenciada en Publicitat i Relacions Públiques por la Universitat Oberta de Catalunya (UOC).
Màster en Direcció de Publicitat i Comunicació Empresarial (EADA).
Màster en Tècnic en Marketing (EADA).
|
Durant la seva trajectòria professional i empresarial a Barcelona, Emilio Sarrión Avinent, ha compaginat amb molta tenacitat la seva experiència professional amb la seva tasca social, comprometent-se incondicionalment amb els comerciants i ciutadans de Barcelona formant part d’un gran nombre d’entitats i fundacions que a continuació detallem:
Barna Centre:vicepresident des de 1987-1994 i president des de 1994-2006. Barna Centre és la Federació d’Associacions de Comerciants de Barna Centre que aglutina dinou associacions de comerciants del Barri Gòtic de Barcelona.
Ravaltext: fundador de Ravaltext. Es va iniciar l’any 2005 amb l’ajuda i iniciativa d’un grup d’empresaris, amb la missió de facilitar la inserció laboral de dones que es troben en situació de vulnerabilitat laboral i social. La seva activitat empresarial és la realització d’arranjaments en peces de roba, mostraris i confecció tèxtil per cadenes de moda, empreses, administracions públiques, dissenyadors i particulars. A nivell social, l’activitat principal d’aquesta entitat es centra en la formació professional de les treballadores, desenvolupant itineraris personals de formació i transició al mercat laboral ordinari, a la vegada que assegura una feina de qualitat pels clients.
Fundació Tot Raval: membre fundador i vicepresident des del seu inici l’any 2002. És una plataforma de 60 associacions, institucions, persones i empreses vinculades amb el Raval amb l’objectiu de millorar la qualitat de vida en el barri. Es desenvolupa una feina comunitària, partint d’una visió del barri, que incideix en els àmbits social, cultural, econòmic i comercial.
Fundació Barcelona Comerç: membre fundador i president des del 2002 al 2005. És una entitat sense ànim de lucrem l’objecte i finalitat de la qual són promocionar tota classe de projectes i activitats orientades a afavorir el ple desenvolupament del comerç urbà de Barcelona a les ordres social, econòmic i cultural, especialment dels Eixos Comercials.
Cambra de Comerç de Barcelona: : Membre de la Comissió de Comerç des de 1994 al 2006. Assessorament tècnic a les associacions de comerciants per col•laborar en el disseny i definició de les accions de dinamització comercials més adequades per a promoure el manteniment d’una estructura de comerç urbà així com la competitivitat de les àrees i eixos de concentració comercial.
Confederación Nacional de Asociaciones de Comerciantes de Cascos Históricos (COCAHI): Soci-Fundador i president durant 3 anys. COCAHI neix, amb la finalitat d’establir estratègies comunes pel desenvolupament dels centres històrics de les ciutats i pobles de l’Estat Espanyol. La constitueixen associacions de comerciants que, amb la legítima aspiració de potenciar les activitats empresarials i la modernització de les infraestructures i els serveis en els respectius àmbits urbans, són, així mateix, conscients de la importància de conservar el patrimoni dels cascos històrics.
Fórum Ciutat i Comerç (Ayuntamiento de Barcelona):): Membre de la Comissió Executiva. És un lloc de trobada per les entitats sectorials, entitats territorials i seccions de comerç d’organitzacions patronals generals, representants de les institucions i tècnics municipals i externs. Entre els seus objectius destaca estudiar el paper que el comerç ha de complir en la ciutat, analitzar la problemàtica que plantegen els sectors comercials en la seva convivència, analitzar la seva contribució a l’economia urbana, així com potenciar la relació i participació entre les administracions i el comerç.
Barcelona Shoping Line:Membre del Comitè des de 1999 al 2006. És una entitat de Turisme de Barcelona que es va crear el 1999 per potenciar internacionalment un eix comercial de 5 kilòmetres i aconseguir el posicionament de Barcelona com ciutat de shopping internacional i, a la vegada, aconseguir que la despesa en shopping formi part important de la despesa turística de la ciutat.
Consell de Ciutat de l'Ajuntament de Barcelona:Membre des de 2000 al 2004. El Consell de Ciutat és el màxim òrgan consultiu i de participació del Ajuntament de Barcelona, en el que els representants de l’Ajuntament i de la ciutadania debaten en les tasques principals de la ciutat amb la recerca constant del compromís i la corresponsabilitat.
|
|
|