|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Group |
|
|
| MKT |
| tu idees, nosaltres comuniquem... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
La divisió Double Time Mkt neix en el Grupo Double Time al gener de 2010, com un projecte compromès i creatiu. L’experiència professional i la creativitat són els punts forts que ens defineixen.
Especialitzats en comunicació corporativa, patrocini i relacions públiques, DT Mkt aposta fort per la qualitat del servei i la satisfacció dels nostres clients.
Compromesos amb la comunicació on-line i les noves necessitats del mercat, apostem per la innovació dels nostres projectes.
DT Mkt, fa dels projectes dels seus clients, l'eina per seguir treballant i avançant com especialista en comunicació.
|
La divisió DT Mkt està especialitzada en Comunicació, Patrocini i Relacions Públiques. La nostra missió és definir i executar estratègies per reforçar la imatge de la seva empresa i dels seus productes.
Moltes vegades, la imatge d’una empresa no reflexa ni es projecta a l’exterior adequadament. Per això, DT Mkt, resol el problema, gestionant les percepcions dels públics, per crear de la seva empresa i dels seus productes una nova imatge positiva. La que vosté vol que tingui.
En resum, una bona comunicació aporta als mercats globals i competitius un valor afegit que:
- Crea identitat corporativa
- Dona prestigi a la marca
- Promociona els intangibles
- Difón els valors corporatius
- Es posiciona davant la competència
- Fidelitza els clients
|
Serveis que oferim
- Imatge de marca i reputació corporativa
- Comunicació de màrqueting. Accions de promoció de productes i serveis
- Disseny i organització d’esdeveniments
- Anàlisis dels mitjans de comunicació per cada empresa i/o públic
- Recerca de patrocini per dur a terme els projectes.
- Gestió global de la comunicació en situacions de crisi
|
Raons/Valors
- Experiència
15 anys treballant en el sector de la comunicació, el patrocini i les relacions publiques.
- Credibilitat
Reputació dins del sector per una feina ètica, rigurosa i professional.
- Resolució de problemes específics
Amb els nostres asessors especialitzats.
- Àmplis recursos
Contactes amb els mitjans de comunicació, empreses i institucions, proveïdors de productes i serveis.
- Objectivitat
Anàlisi dels problemes i necessitats del client, oferint noves solucions.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|