|
|
Double Time Services va ser una de les primeres divisions creada pel grup Double Time, l’any 1998.
Neix de la necessitat de donar servei a altres empreses subcontractant el nostre servei per optimitzar els seus productes i serveis.
Aquest servei anomenat Terciarització o Outsourcing, és una tècnica innovadora de administració que consisteix en la subcontractació de serveis en busca d’agilitzar i economitzar els processos productius pel compliment eficient dels objectes socials de les empreses, de manera que aquestes es centrin en el que els hi és propi.
Aquesta tècnica es fonamenta en un procés de gestió que implica canvis estructurals de la empresa en aspectes fonamentals tals com la cultura, procediments, sistemes, controls i tecnologia amb l’objectiu d’obtenir millors resultats concentrant tots els esforços i energia de l’empresa en l’activitat principal.
|
Per què contractar-nos
- És una decisió estratègica per la organització, donat que cedeix el total o part dels seus actius a l’empresa d'outsourcing.
- Permet l’accés a noves tecnologies i centrar-se en la realització d’activitats de major valor per l’organització.
- Permet a l’organització arribar a un major nivell de competitivitat sense realitzar inversions en equipament tecnològic o en formació del personal propi.
- Transforma a nivell contable els conceptes de costos fixos en costos variables i les inversions en despeses desapareixen els actius. Són menors els costos d’operació i s’eviten les decisions d’invertir en infraestructura.
- Adquireix un compromís molt important amb l’organització, donat que de ella dependrà que es proporcioni un adequat nivell de servei.
|
Serveis que oferim
- Anàlisi de viabilitat que defineixi l’àmbit d’aplicació.
- Anàlisi detallat que determini minuciosament tots i cada un dels compromisos concrets que es contrauràn per ambdues parts.
- Optimització i adequació dels costos relacionats amb la gestió, en funció de les necessitats reals.
- Eliminació de riscos per obsolescència tecnològica.
- Seguiment personalitzat dels clients.
- Anàlisi i creació de nous productes i execució de proves pilot.
- Adaptació dels processos a les noves tecnologies per ampliació del mercat.
|
|
|