|
|
Garsa Vending neix del compromís de professionals de contrastada experiència amb les exigències de la vida moderna.
Amb la incessant transformació dels hàbits de consum, Garsa Vending li dona un punt de vista diferent i innovador al vending tradicional:
|
- Marques líders
- Gran varietat de productes sel.leccionats
- Plataforma de llançaments de nous productes
- Nou concepte 356x24
- Equip humanà amb formació
- Avançades tecnologíes en maquinària
- Estem en els punts de major afluència
Ara és el moment de conèixer el món de Garsa Vending
|
|
L'experiència com a argument
- Més de 40 anys al servei de la distribució
- Ampliem dia a dia el nostre nivell de qüalitat i experiència
- Millorem constantment en el tracte amb els clients, tant des de l'aspecte humà com tecnològic.
- Creem oportunitats segures i realistes que augmenten la rentabilitat i el reconeixement.
|
- Aportem solucions competitives i innovadores, adelantant-nos a la demanda.
- Sel.leccionem i proposem nous productes.
- Realitzem accions directes per a estimular activament al consumidor.
- Aportem la possibilitat de personalitzar el producte.
|
|
Nomès marques líders
Són les que marquen tendències i incideixen directament sobre el públic, els consumidors les reconeixen i posicionen a Garsa Vending com un referent de confiança.
La qualitat de les marques líders és inqüestionable i fa que el consumidor es senti segur.
Els productes estrella són els nostres aliats per fidelitar tot tipus de públic, en un sector on el reconiexement és essencial.
Per aixó els nostres punts de vending nomès ofereixen els millors productes del mercat.
|
Provoquem... ...és important estimular l'impuls de compra.
- Els nostres punts de vending són aparadors actius durant 24 hores i 365 dies.
- Les nostres màquines incorporen un sistema que permet generar missatges que actuen com a reclam.
- Encara que no estiguis pendent de l'espai de vending,aquest sempre et crida l'atenció.
|
Servei permanent
- Disposem d'un equip de professionals altament capacitat i motivat, que compta amb un periòde de formació propi.
- Qualsevol detall és important. Per aixó des de la vestimenta o els vehicles, fins els elements de transport dels productes estàn cuidats al màxim.
- Estem a punt en tot moment per a qualsevol incident que pugui sorgir.
|
|
Estratègia
Els nostres objetius diferencials són la complicitat i la transparència:
- Oferim confiança i seguretat 24 hores i 365 dies.
- Comptem amb un plà d'implantació a tot el territori nacional.
|
- Cuidem la imatge global:
- una marca seductora, que evoca qualitat
- un servei amb tot detall
- accions promocionals pels mitjans tradicionals i els nous canals d'informació
- Hem creat espais de vendig singulars.
- Utilitzem màquines d'última tecnologia.
|
|
Tecnologia top
Disposem dels equips més avançats i segurs del mercat.
Les nostres màquines incorporen nous sistemes actius que milloren el tracte dels productes.
Informació on-line GPRS amb els nostres clients, que agilitza la gestió i l'actualització dels productes i asseguren l'inmediatesa de l'informació i la transparència de la remuneració.
Oferim vàries composicions de punt de vending, tant per espais oberts, com tancats.
|
El nostre compromís
L'objectiu de Garsa Vending és ser el referent del sector.
Amb aquest principi treballem per establir llaços de compromís amb les marques més representatives del mercat.
El nivell de qualitat s'ha de demostrar, per aixó som partner venture amb Nestlé Profesional.
I si parlem de cafè, ho fem de la mà de Nescafé i Bonka les marques de referència.
|
Som solidaris
A Garsa Vending estem totalment concienciats i compromesos amb el medi ambient.
Tots els nostres materials són reciclables, des de els envoltoris dels productes,fins les mateixes màquines.
Apostem per incentivar els produtes saludables, que a més són productes tendència avui dia.
En l'aspecte social Garsa Vending aposta per un compromís amb un col.lectiu amb risc d'exclusió social.
|
La nostra proposta
A nivell de producte:
- Estudi personalitzat per targets d'afluència.
- Segmentació de la proposta visual per targets.
- Incorporació de conceptes tals com temporalitat i estacionalitat.
- Elaboració conjunta periódica de preus dels productes, discriminant segons afluència, competència i ubicació dels pàrkings.
|
A nivell d'implementació:
- Comunicació mensual d'impactes per impuls, segons la afluència de cada ubicació.
- Estudi conjunt amb el departament de marketing d'un plà d'implantació de nous punts de vending, segons l'afluència de vehicles i impactes d'impuls.
- Implementació a mida contemplant la totalitat del territori peninsular.
- Garantia per part de Garsa Vending de re-inversió d'un percentatge de la facturació en maquinària per a noves ubicacions.
- Respecte del compromís del cumpliment del contracte en quant a duració acordada i de les ubicacions consensuades.
|
A nivell de hardware:
- Màquines d'última generació i de primer us.
- Sistemes de reclam dinàmics.
- Incorporació de tecnologia GPRS.
- Sistemes anti-vandàlics, tant de producte com de recaptació.
- Incorporació de bitlleters y targetes crèdit-dèbit y targetes de col.lectius referenciats.
|
A nivell de servei:
- Neteja i manteniment diàris.
- Garantia de reposició i recaudació diària.
- Evaluació quincenal d'assortiment i reformulació de propostes de producte i novetats.
- Activació d'una línia telefònica de servei permanent d'atenció al consumidor.
|
A nivell de comunicació:
- Formulació d'una personalització específica del punt de vending que actui com a reclam d'impuls per a l'afluència.
- Elaboració conjunta amb el departament de marketing per a personalitzar el hardware amb l'objetiu d'innovar i generar el màxim grau de satisfacció.
- Promoció en exclusiva de nous productes a les nostres ubicacions.
|
|
|
|